Please use this identifier to cite or link to this item: https://repositorio.ufjf.br/jspui/handle/ufjf/9826
Files in This Item:
File Description SizeFormat 
guilhermeeliasgranatodesouzadominato.pdf831.06 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Type: Trabalho de Conclusão de Curso
Title: Marketing de relacionamento: as particularidades e contradições do marketing de rede
Author: Dominato, Guilherme Elias Granato de Souza
First Advisor: Rodrigues, Isabella Stroppa
Referee Member: Martins, Paulo do Carmo
Referee Member: Sampaio, Danilo de Oliveira
Resumo: -
Abstract: -
Keywords: -
CNPq: CNPQ::CIENCIAS SOCIAIS APLICADAS
Language: por
Country: Brasil
Publisher: Universidade Federal de Juiz de Fora (UFJF)
Institution Initials: UFJF
Department: Faculdade de Administração e Ciências Contábeis
Access Type: Acesso Aberto
URI: https://repositorio.ufjf.br/jspui/handle/ufjf/9826
Issue Date: 26-Jul-2016
Appears in Collections:Administração - Campus JF - TCC Graduação



Items in DSpace are protected by Creative Commons licenses, with all rights reserved, unless otherwise indicated.